National News VIRAL SACH

चीन में एक साथ पाँच सूरज निकल आए

बीजिंग: चीन में पाँच सूरज एक साथ निकल आए, मंज़र देखकर शहरी हैरान रह गए। तफ़सीलात के मुताबिक़ चीन के आसमान में5 सूरज निकल आए, एक वक़्त में पाँच सूरज देखना शहरीयों के लिए हैरानी का बाइस बन गया। चीनी शहरीयों ने ये मंज़र तक़रीबा15 मिनट से ज़ाइद वक़्त तक देखा साथ ही साथ वीडीयोज़ बनाते रहे। वीडीयो सोशल मीडीया पर डालते ही वाइरल हो गई।लोग मुनफ़रद मंज़र का नज़ारा करके हैरान रह गए।

वाज़िह रहे साइंटिफिक ज़बान में इस क़ुदरती अमल को सन डागकहा जा ताहे। वीडीयो में देखा जा सकता है कि पाँच सूरज एक सर्किल में नज़र आते हैं.ताहम ये क़ुदरती अमल15 मिनट बाद ख़त्म हो गया। अ न्यूज़ की एक रिपोर्ट के मुताबिक़ माहिर मौसमियात डाक्टर अलज़ाक ने सूरज की रोशनी से मुताल्लिक़ अपनी एक रिपोर्ट में बताया था कि बाज़-औक़ात सूरज ग़ुरूब होने के बाद उस की शुवाएं दुबारा नज़र आना शुरू होती हैं और यूं लगता है कि जैसे सूरज दुबारा मग़रिब से तलूअ हो रहा है।

What a spectacular wonder! Five suns are seen shining in the sky in N China’s Inner Mongolia pic.twitter.com/SqqF2Bi99R

— Beautiful China (@PDChinaLife) February 14, 2020

ये वाक़ई भी कुछ इसी मुआमले की तरह ही मालूम होता है।वाज़िह रहे इस से क़बल सोशल मीडीया पर सऊदी अरब के मशरिक़ी इलाक़े हफ़र अलबातन के शहरीयों की तरफ़ से कई ऐसी वीडीयोज़ शईर की गईं जिनमें शहरीयों ने बताया कि “सूरज ग़ुरूब होने के बाद मग़रिब की नमाज़ पढ़ कर मस्जिद से निकले ही थे कि मग़रिब की सिम्त सूरज तलूअ हो गया। ताहम अब ये मुअम्मा हल हो गया

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: