NANDED NEWS IN HINDI

“दिल्ली पुलिस शर्म करो” के नारे के साथ पापूलर फ्रंट का नांदेड़ में विरोध प्रदर्शन

नांदेड़ 13 मार्च (वर्क़ ताज़ा न्यूज़) गुज़शता दिनों दिल्ली पुलिस ने पापूलर फ्रंट आफ़ इंडिया के दिल्ली स्टेट लीडर को गिरफ़्तार किया। और साथ दीगर मुस्लिम नौजवानों को भी दिल्ली पुलिस बेवजह गिरफ़्तार कर रही है। जिसकी मुख़ालिफ़त में आज पापूलर फ्रंट आफ़ इंडिया ने मुल्क भर में मुख़्तलिफ़ शहरों में दिल्ली पुलिस के ख़िलाफ़ एहतिजाज दर्ज किया। फ्रंट का कहना है कि दिल्ली पुलिस मर्कज़ी हुकूमत के इशारे पर काम कर रही है। जिसकी वजह से वो दिल्ली में हुए फ़सादाद के असल मुजरिमों को पकड़ने के बजाय बेक़सूर मुस्लिम नौजवानों और मुस्लिम लीडर्स को हिरासाँ कर रही है।

फ्रंट के ज़िम्मेदारों ने साफ़ तौर पर कहा है कि दिल्ली फ़साद एक सोची समझी साज़िश थी। बाज़ाबता तौर पर फ़सादीयों को बाहर से लाया गया और जब वो दिल्ली की सड़कों पर ख़ून की होली खेल रहे थे और बेगुनाह मुस्लमानों की इमलाक को नज़र-ए-आतिश कर रहे थे जबकि दिल्ली पुलिस ख़ामोश तमाशाई बनी खड़ी थी बल्कि दिल्ली पुलिस ने ख़ुद फ़सादीयों को भरपूर तआवुन किया। जिसके वीडीयोज़ मौजूद हैं। चार दिन तक फ़साद चलता रहा। जिसमें कई मुस्लमान मारे गए। कई मुस्लमानों के घर और दुकानों को जलाया गया । मुस्लमानों का जानी-ओ-माली नुक़्सान किया गया और इस के बाद इस फ़साद का इल्ज़ाम भी मुस्लमानों ही के सर रख दिया गया। और दिल्ली पुलिस फ़साद का ज़िम्मेदार क़रार देकर किसी को भी गिरफ़्तार कर रही है। जिसके चलते गुज़शता कल पापूलर फ्रंट के भी कुछ एक लीडर्स को गिरफ़्तार किया गया। दिल्ली पुलिस के इस तानाशाही रवैय्या के ख़िलाफ़ आज पापूलर फ्रंट ने मुल्क भर में मोरचा खोल दिया। और मलिक के मुख़्तलिफ़ शहरों में तंज़ीम की जानिब से एहितजाजी धरने मुनाक़िद किए गए। जिसमें दिल्ली पुलिस को जम कर निशाना बनाया गया। इन धरनों में दिल्ली पुलिस श्रम करो, दिल्ली पुलिस मुर्दा बाद, हिटलर शाही मुर्दा बाद , तानाशाही बंद करो जैसे कई नारे लगाए गए। इस ज़िमन में पापूलर फ्रंट आफ़ इंडिया की शाख़ नांदेड़ ने भी दफ़्तर कुलैक्टर के रूबरू एक एहितजाजी धरना मुनज़्ज़म किया।

जिसमें फ्रंट के दिल्ली के ज़िम्मेदारों को फ़ौरी रिहा करने का मुतालिबा किया गया। फ्रंट के इस धरने को शहर नांदेड़ की बहुत सी सयासी, समाजी तन्ज़ीमों-ओ-शख़्सियतों ने हिमायत दी। जिसमें खासतौर पर मजलिस इत्तिहाद अलमुस्लिमीन के साबिक़ा रियास्ती सदर जनाब सय्यद मुईन साहिब ने भी अपनी शिरकत दर्ज कराई । साथ ही सोशल डैमोक्रेटिक पार्टी आफ़ इंडिया के ज़िला सदर एजाज़ अहमद शेख़ , ऑल इंडिया इमामस कौंसल के ज़िला सदर जनाब मौलाना अय्यूब क़ासिमी साहिब, ख़ादमीन उम्मत के अमीर जनाब आबिद ख़ानसाहब, शहर नांदेड़ के मशहूर सहाफ़ी जनाब ख़ालिद अंसारी साहिब, मुस्लिम मुत्तहदा महाज़ के ऐडवोकेट नसीर उद्दीन फ़ारूक़ी साहिब, समाजी ख़िदमत-गार-ओ-मजलिसी लीडर असलम ख़ानसाहब, ख़ादमीन उम्मत के ज़हीर इनामदार सर जनाब दाﺅद सर-ओ-दीगर कई शख़्सियात ने शिरकत की। पापूलर फ्रंट के नांदेड़ ज़िला सदर अह्मर नदीम ने सभी का ख़ैर-मक़्दम किया। आख़िर में फ्रंट के नांदेड़ ज़िला सैक्रेटरी अता-उर-रहिमान ने शुक्रिया अदा करते हुए धरने के इख़तताम का ऐलान किया

♨️Join Our Whatsapp 🪀 Group For Latest News on WhatsApp 🪀 ➡️Click here to Join♨️

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
%d bloggers like this: